fredag 23 januari 2009

Jag provar

Jag har bokat in mig på ett body pump-pass imorgon. Jag är less på att inte få röra på mig och då jag inte fått någon tid hos ortopeden eller hos sjukgymnasten ännu så får jag väl själv försöka ta reda på hur knät känns! Och mamma och pappa, ni kan vara lugna, det blir lätta tyngder så länge benet belastas :) Med tanke på att det var 3 månader sedan jag tränade så skulle jag ändå inte orka med de tyngder jag brukar ha :P
Så klockan 10 imorgon (tidigt, jag vet!) ska jag infinna mig på Campushallen.

P.S. Jag fick ett livstecken från sjukgymnasten idag och som det ser ut ska jag dit nästa torsdag. Förhoppningsvis har jag antingen fått en kallelse till ortopeden innan dess eller i alla fall fått tag på någon via telefon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jag är body pump-instruktör, och jag kan lova dig att du får träningsvärk!! (det har du förmodligen redan med tanke på ditt första inlägg) :)

Man får sån grym värk om man har vilat nån vecka o ännu värre är det om man är "ny"..

Men du.

Det GÅR över bara man tränar regelbundet! :)

Kram