måndag 5 januari 2009

Det är ju typiskt!

Skolan har inte ens börjat och det strular redan. Som jag berättat tidigare är 3 av mina kursböcker försenade. Jag mailade kursansvarig ang. detta för att höra om det kanske inte kommer att påverka det första seminariet (som är på måndag) allt för mycket. Naturligtvis är den bok som behöver användas en av de försenade.
Inför detta seminarium kommer vi dessutom att ha 3 föreläsningar: onsdag, torsdag, fredag. För att jäklas ytterligare kommer jag att missa fredagens föreläsning då jag har tid för magnetröntgen av mitt knä mitt under föreläsningen. *morr* Jag vill ju inte behöva boka om magnetröntgen heller, då jag inte vet hur länge jag kommer behöva vänta och jag vill ju veta NU hur stora skadorna är och om jag behöver opereras. Det känns nog jäkligt att jag ska behöva vänta på en kallelse från läkaren när väl röntgen är gjord för att få höra resultatet.
Ja, jag är lite bitter över situationen just nu, men nu är jag färdig med att beklaga mig! Det finns inget mer jag kan göra åt saken för tillfället, så då är det bara att släppa det hela, sluta gräma sig och ta det hela som det kommer!

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Kram!
Lallis

Helen sa...

Det är skönt att få gnälla lite ibland.
Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig!