onsdag 3 december 2008

Nu känns det bättre!

Efter att fått ut de sidor som skulle skrivas ut (tog "bara" 20 minuter), läst ett kapitel mikroekonomi samtidigt som jag smygglodde på Oprah, städat lite och gjort plats för julgranen så är jag på mycket bättre humör! :) Julmusiken i bakgrunden gjorde nog sitt till. På sr.se finns det nämligen 2 rena julkanaler att lyssna på. Helt underbart! En med klassiker och en lite poppigare. Jag tog den med lite fart i för att underlätta städningen :) Jag ska försöka ta lite bilder på julpyntet senare ikväll.
Nu ska jag ta och förbereda middagen: kycklingwok med kokosmjölk och grön currypasta. Det blir mumsigt det!

2 kommentarer:

Anna sa...

Alltså en mer harmonisk Fia med andra ord. Number One over and out

Sofie sa...

Tack för radiotipset! Hade jag ingen aning om.

Svar: Du kanske hade i apelsinerna för lite länge? Man får gå och känna då och då... Efter jag hade stängt av ugnen på kvällen lät jag plåten med skivorna ligga kvar under natten, som en "eftertorkning".

Ha en fin kväll!
Kram, Sofie