lördag 6 december 2008

Lördagsbestyr

Kliver upp till nästan 4 plusgrader, så snön är naturligtvis helt borta! Stan är istället täckt av ett tjockt lager dimma. Stimulerande...

Planerna för dagen är följande: träna, duscha och festa. Kanske lite småpyssel därimellan. Vecaksns sista "sjukgymnastik" ska klaras av. Herregud vad jag är less på att gymma! Det är så trååååkigt! Därefter blir det en dusch och sedan på med overallen! Ja, ni vet den där saken som försökte göra mig rullstolsbunden för en tid sedan. Men jag tror att vår relation är bättre nu! Jag har ägnat många timmar åt den på sistone då jag sytt fast märken, mitt namn och revärer. Nu borde den väl behandla mig lite bättre? För säkerhets skull kommer jag att hålla mig ganska stilla och hänga i barerna istället :)
So, just in case: ha en alldeles förträfflig andra advent imorgon om jag inte kan uppbåda kraft att sätta mig vid datorn innan den dagen tagit slut ;)

2 kommentarer:

Helen sa...

Hoppas verkligen att eran relation har blivit bättre. Ha det så himla kul ikväll!

Anonym sa...

Jaså party ikväll, tur du inte är bunden i rullstolen, rullstolsbunden utan rullstolsburen..... Ja jag är undersköterska ut i fingertopparna jag vet. Reagerar alltid på ordet rullstolsbunden. Det ger mej gåshus men vet att det tar tid att få bort det, jag sa så själv innan jag blev USKA.

Vad fint du gjort på balkongen såg så mysigt ut.

Kuddarna fanns i grått och vitt oxå så det är bara att slå till.

Ha en riktigt rolig kväll!

Kram!!