lördag 6 december 2008

Funkar för vissa

Alltså, overallen. Vissa passar i overall. Jag är inte riktigt en av dem. Overallen ska knytas runt midjan och alltså inte bäras som ett vanligt blåställ. Det är dessutom lite komplicerat med knytningen, då man måste vika till så att det stora märket man har på ryggen syns typ över rumpan. Som om att inte själva knuten av armar i sig gjorde att man lade på sig 40 cm i midjemått så gör alla konstiga veck det hela ännu värre. Kroppens mittparti är alltså inte så sexigt!
Men va fan, ikväll blir det vin och drinkar så man lär känna sig jäkligt het ändå! Jag lovar, ni ska få se bilder imorgon! Nu laddar jag med Timbuktu så att man är "insjungen" tills han uppträdande ikväll :)
Ha en fortsatt underbar lördag!

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Detsamma. Ha det skitkul ikväll:)
Och jag skrattade åt din beskrivning.
Jag passar inte heller i overall. Kan jag avslöja. *s*
KRAM