fredag 12 december 2008

Jag är klar!

Jag är klar med alla julklappar! SÅ himla skönt! Men det var på gränsen. Vi satt i bilen när det var 2 minuter kvar av parkeringstiden :)
Jag gick över min budget lite, men det var bara strax över en hundring, så det tycker jag är okej, trots att man är en fattig student. Så nu är jag helt pank tills vi får CSN den 23e, men som tur är sätter vi alltid in månadens matpengar på ICA-kortet så fort vi får vårt CSN, så vi kommer inte svälta ;) Skolböcker för ca 1100 kr ska i och för sig beställas snart, för att vara säker på att ha dem till terminsstarten, men man får låna av sig själv helt enkelt.

Nu ska jag bara sätta mig och vara nöjd med att alla julklappar är fixade. På 2 shoppingturer. 12 dagar innan julafton. Riktigt nice! Jag tror att det ska firas med att göra sockerkarameller ikväll ;)

2 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Vad skönt att vara klar med alla julklappar, själv har man knappt börjat... Önskar dig en supertrevlig helg :)

Helen sa...

vad skönt att vara klar, själv har jag bara två-tre klappar kvar, ska avklara dem imorgon är det tänkt om jag inte får krupp av att gå själv med barnen på ett köpcentrum. Maken ligger nämligen i feber och barnen måste med eftersom de ska klippas! Jag fasar redan!