måndag 1 december 2008

Ingen vettig dag

Den här dagen känns helt knögglig och obekväm och jag har egentligen inget vettigt att skriva. Har hunnit sitta på föreläsning och jobbat med min grupp inför morgondagens lektion. Tvättiden startar om 45 minuter, därefter blir det middag kl 17 när R kommer hem från skolan och så ska vi iväg och veckohandla. Bara en massa tråk alltså, med dåligt med tid emellan, så det är svårt att ta sig för något roligare :/

Och så har jag ett problem: vi ska sitta med grupparbetet mellan 10 och 13 imorgon, lektion 13-15. När ska jag klämma in sjukgymnastiken då? Hade ju tänkt ta den innan lektionen, men det sket sig. Så ska jag kliva upp kl 7 för att få det överstökat innan skolan eller ska jag ta det på eftermiddagen när jag är trött i skallen och det antagligen är rätt mycket folk på gymmet? Jag tror det lutar åt tidig morgonstund, men det känns rätt drygt!

Nä, jag tror att jag måste ta och gräva i någon jullåda en stund!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ville bara titta in och säga hej!!!
Kramis

Helen sa...

Trist när alla göromål bara är tråkiga, borde röja lite här hemma jag och inte sitta vid datorn. Men jag han inte sitta vid datorn igår så bloglovin var ju alldeles full i nya inlägg!