torsdag 2 oktober 2008

Tornby avklarat!

Jag tog en tur själv till Tornby och Ikea idag efter dagens seminarium. Skönt när man slutar vid 12 på dagarna :) Jag lyckades hitta en riktigt söt, svart "cockltailklänning" på Gina Tricot (den är i alla fall kort). Den kommer väl till pass på kommande finsittningar skulle jag tro. Om 2 veckor till exempel är det dags för Dammiddagen. En sittning med bara tjejer och killar som står för underhållningen :)
Förutom klänningen så hittade jag lite smått och gott på Ikea. Bland annat tyg till gardin i köket. Jag måste dock sätta mig och sy, då tyget bara kunde ligga åt "fel" håll :/ Gardiner till datarummet blev det också. Nu försöker jag samla kraft till lite plugg innan det är dags att göra middag. Köttfärssås står på menyn idag!
R ska iväg och träna ikväll, så förhoppningsvis får jag lite plugg gjort då också. Det är ju inget roligt på tvn :) Imorgon är det dags för summering av kursen och sedan är det tenta på tisdag! Nu går det undan!

Inga kommentarer: