onsdag 1 oktober 2008

Oförmögen

Jag är för tillfället helt oförmögen att ta mig an något vettigt! Vi blev klara med företagsprojektet på skolan, men nu då?
Komplettera föreläsningsanteckningar? Nääää vad jobbigt........
Fundera på vad jag ska säga på måndagens redovisning? Näää vad jobbigt och onödigt att göra redan nu.....
Åka till Tornby? Näää vad jobbigt, det regnar ju!
Plugga inför tentan? Men orka......
Städa? Jo, eller hur!
Kolla på tv? Finns ju inget bra att se på....
Pyssla? Ingen inspiration............
Läsa alla olästa inlägg på bloggkoll? Redan gjort.....
Sitta och stirra in i väggen? Det är ju ett alternativ
Göra te och smörgås och sätta mig i soffan med min bok? Jo, det skulle jag ju kunna göra...

Ja, så roligt sällskap är jag för tillfället :) Tur att R inte kommer hem ännu på ett tag!

3 kommentarer:

Anna sa...

Själv är man fortfarande på jobbet....

Anonym sa...

Hej. Tips på en rolig blogsida är www.de-signe.blogspot.com
Ha en bra kväll. Kram mamma

Malin sa...

Hhaa, ja ibland har man bara ingen inspiration eller motivation till nåt.
Men den brukar ju återkomma tillslut så..=)