måndag 6 oktober 2008

Tentaplugg och baksmälla

Jag har varit frånvarande under helgen på grund av ett flertal saker. I lördags hae jag fullt upp här hemma med plugg, veckohandling och förberedelser inför festen. Festen var liten men mycket lyckad! Tyvärr drack jag alldeles för mycket av en kompis fulvin, så jag har inte mått så bra :) Jag somnade vid 5.30 på söndagmorgon efter att ha "mått lite illa" och klev upp runt 15. Jag kan ju säga att det inte blev så mycket pluggande igår! Jag tror att jag fortfarande var full under hela gårdagen. Somande gjorde jag igen runt 22.

I morse hade jag muntlig redovisning med gruppen av vårt företagsprojekt. Fortfarande bakis var jag inte så taggad. Vi tog oss ändå igenom det hela. Nu är jag vrålhungrig och R sitter med ett par klasskompisar och filar på ett grupparbete medans vi väntar på pizza :)

Imorgon har jag tenta kl 8 och så ska jag träna kl 11.30. Nu ska jag ta mig i kragen (igen)! Det ryktas om tentafest imorgon och födelsedagsfest på torsdag. Hmm, jag vet inte om jag är så sugen... :)

1 kommentar:

Anna sa...

Du kan ju inte ge upp redan med festandet! Parta på bara =) kraama