fredag 3 oktober 2008

Fredag

Så var det helg igen då (fredag räknas väl ändå lite som helg?). Klockan är 10.20 och jag har kommit hem från dagens enda föreläsning. Det var en kurssummering inför tentan på tisdag.
Regnar gör det och jag blev dyngsur på vägen hem. Bra då att man har den nya studentoverallen hängandes i hallen, som har blivit mitt "byt om från de blöta kläderna till den här istället"-plagg. Funkar jättebra :) Den ska för övrigt invigas nästa helg (tror jag) med lerbad och dylikt. Min vita overall kommer med andra ord inte vara vit särskilt länge till!

Idag är det främst plugg som står på agendan. Eventuellt träning också om det slutar regna. Jag har ingen lust att cykla till och från campushallen i spöregn.
Men nu ska jag ta itu med böckerna!

1 kommentar:

Malin sa...

Nä, regn gör ingen glad! Då vill man bara stanna ine under filten med te och en bra bok!

Ha en skön söndag