lördag 25 oktober 2008

Pyssel på schemat

Mitt Pandurppaket kom igår :) Jag hann dock inte börja pyssla något då R lyckades fixa så att jag kunde följa med på lite fest och utgång på Nationernas Hus. Trots bök med kryckor så var det riktigt roligt att få lämna lägenheten och träffa lite folk. Allt stå och gå ledde tyvärr till att det blev lite jobbigt med benet, så vi fick avvika lite tidigare än resten av gänget. Jag hade även lite problem inatt då jag, av okänd anledning, böjde knät rejält ett par gånger vilket gjorde ganska ont! Kroppen börjar ta sig friheter nu när den märker att jag faktiskt kan ligga korta stunder på ena sidan innan det börjar göra för ont :) De 2 första värktabletterna togs innan jag klivit ur sängen samt linda runt benet, så just nu känns det rätt bra.

Nu är R och hjälper till med att bygga en ny klättervägg, så jag har några timmar på mig att pyssla i lugn och ro innan han kommer hem :) Något säger mig dock att jag inte kommer kunna sitta vanligt särskilt länge, så jag får varva med några besök i soffan med en kudde i knävecket. Hmm...sa inte R att han hade fixat 2 nya avsnitt Grey's anatomy åt mig? ;)

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Det kan nog vara bra att faktiskt vila benet så mycket som möjligt, även om det lockar med andra äventyr. Här blir det nog soffläge snart också efter allt traskande på loppis.. pust!!