lördag 25 oktober 2008

Grinigt...

För tillfället är jag väldigt less och grinig. Det har inte blivit så mycket pysslat idag som jag velat. 2 små tomtar och en tavla har det blivit. Bilder får jag ta senare.
Mitt ben är inte alls bra. Jag är riktigt öm, och klarade inte av att sitta vanligt någon längre stund, varav den lilla tiden vid pysselbordet. Det blev tydligen för stor påfrestning igår. Men vad gör man? Ingenting. Äter smärtstillande och sitter i soffan tydligen och låter stackars R ta hand om allt. Det är väldigt frustrerande att inte ens kunna hjälpa till att plocka undan disken. Eller ta hand om stinkande kattbajs i lådan. Det kunde jag göra igår. Man blir så peppad när saker går baklänges!

Nej, nu har jag gnällt tillräckligt. Jag ska gå igenom lite oläst inlägg på Bloggkoll istället och hoppas på att bli på lite bättre humör. Man kan ju inte sitta och tjura en lördagkväl :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en bra kväll ändå... kram!

Helen sa...

Hej!
Har haft jättesvårt att lämna kommentar hos dig, men nu verkar det funka.
Krya på dig tjejen!

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! :) Du får pyssla lite mer, det brukar hjälpa vid dåligt humör! Sååå söta ljusstakar från Rusta, jag måste bara ha dem :) Tack för tipset!