lördag 18 oktober 2008

Jag mår bra!

Det var Dammiddag igår och idag mår jag strålande! Lite motsägelsefullt egentligen, men rena fakta. Det blev inte så sent för mig igår, men jag var väldigt nöjd med kvällen! Jättetrevlig förfest hos en klasskamrat med vin och cider direkt efterföreläsningen, fördrink i en källare innan sittningen på Konsert och kongress. Halvnakna servitörer med fasttejpade kalsonger, underhållning på scen av killar som ibland hade mindre på sig än våra servitörer, god mat och härlig stämning. Jag hann även med ett besök på McDonalds på väg till mellanfest hos den klasskamrat vi förfestat hos. När det var dags att bege sig tillbaka till Konsert och kongress så gav jag upp och cyklade hem. Jag vet, jag är lite tråkig...eller förståndig kanske? :)

Idag mår jag som sagt hur bra som helst. R är troligen på väg till Göteborg om ett par timmar, så resten av helgen är jag nog gräsänka. R har laddat ner Grey's anatomy samt en hel del filmer till mig, så jag kommer nog bänka mig i soffan och slöa resten av helgen. Om jag är riktigt duktig så blir det kanske lite plugg imorgon. Men nu: tandborstning!

Inga kommentarer: