fredag 17 oktober 2008

Förberedelser

Så var det fredag igen då. Denna dag speglas av förberedelser inför kvällens Dammiddag. Väskan är packad med (förhoppningsvis) allt som kan behövas: klänning, skor, smink, smycken, biljett, nyladdad kamera, cykellyse osv.

Jag och R ska träffa 2 av mina klasskamrater strax före 12 för att inta tacobuffé innan vår föreläsning som äger rum mellan 13 och 15. Därefter cyklar vi som galningar ner mot stan för att piffa till oss innan vi ska leta upp en avig adress för fördrink kl. 17.30. Själva sittningen börjar 19.00 på Linköpings Konsert och kongress. Jag förväntar mig god mat och högklassig underhållning för oss 150 damer som betalat 330 kr för att få en plats. Runt 22 öppnar eftersläppet = alla kön är välkomna. Förhoppningsvis blir det ett jäkla drag!

Är jag inte för bakis imorgon så lägger jag upp bilder. Annars får ni vänta tills på söndag :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sofia; Jag diggar den jag med. :) Vilken "tur" att ni behöver en ny. ;) Du kanske ska slå till? :)

/Malin

Anonym sa...

Klart du ska köpa kvistarna det är ännu snyggare i verkligheten.

Vad mysigt med tjejkväll en massa tjat och fniss och gott att äta och dricka......

Ha en underbar kväll!!

Kram!!