tisdag 16 september 2008

Tuesday

Dag nr 2 i veckan har anlänt. Jag hade tänkt kliva upp kl 7 med R, men jag orkade inte utan sov vidare till 7.30. Jag har en hel del att plugga idag, därav frånvaron av sovmorgon. Föreläsning har jag som igår, 15-17. Det känns ju lite småpuckat att ha en enda föreläsning om dagen så pass sent på eftermiddagen, men det är rätt ok ändå, då man faktiskt hinner göra saker innan. Det är värre om man har föreläsning vid 12 eller 13. Då sitter man ju bara och väntar på att tiden ska gå.

Jag kom iväg på träningen igår! Bodypump, 19.45-20.45. Naturligtvis lyckades jag glömma min vattenflaska, så jag fick köpa en när jag var på plats i Campushallen. Mycket onödigt, men vad gör man? Jag klarar inte ett pass utan vatten! Det var otroligt jobbigt måste jag säga. LÅren var alldeles stumma och så skulle man cykla hem. Det var sådär lagom skönt :)
Jag har inte känt av någon direkt träningsvärk idag, förutom att låren tar emot lite, men som R sa, det kommer väl imorgon :)

Nu ska jag ta tag i dagen!

Inga kommentarer: