måndag 15 september 2008

Så var helgen slut!

Måndag igen. Och vi är inne i mitten av september. Jag måste nog erkänna mig besegrad och säga att hösten är här. Senaste 2 veckorna har vi inte haft varmare än 15 grader. Då passar det ju bra att börja klä på sig lite mer, men NATURLIGTVIS så tappade jag min favoritmössa i lördags när vi begav oss till skolan för Draget-festen :( Någonstans mellan ingången och garderoben försvann den. Klantigt värre! Visst, den kostade bara en femtiolapp, men jag köpte den för ett år sedan, så den finns nog inte att köpa längre :(
Förutom detta missöde så var lördagen riktigt lyckad. Jag tog en hel del bilder på själva Draget, som jag får lägga upp lite senare. Festen hos oss på kvällen är jag jättenöjd med! Skön stämning, jag tror alla trivdes och det var relativt lättstädat dagen efter :)

Idag så har jag seminarium mellan 15 och 17, jag ska försöka ta mig till ett träningspass 19.45 ikväll och nu innan skolan har jag en hel del att göra såsom plugg och disk. Känner jag mig själv rätt så lär jag nog hamna framför datorn någon sväng till ;)

2 kommentarer:

Malin sa...

Näje, inte tappa mössan!!
Tappade mina vantar för ett tag sen, blev så ledsen. Inte för att de var dyra utan för att jag gillade dem såå mkt. Men det finns ju värre saker som kan hända!!!=)

Anna sa...

Mmm mycket drygt....