fredag 12 september 2008

Nu är det gjort!


Jag har nu gjort bort mitt första träningspass här i LInköping. Jag var på ett Afro power dance-pass, vilket jag aldrig provat på förut. Asroligt och väldigt skönt för kroppen. Sådana stora och sköna rörelser. Jag svettades som en gnu, men jag var inte ensam :) Träningsvärk i ryggen kommer jag garanterat att ha imorgon! Mitt nästa träningspass blir nog på söndag (om jag inte är bakis). Då tänkte jag gå på Body pump. Upptäckte nu att de inte verkar använda skivstång + vikter på sina pass här i Campushallen, utan de använder stänger med olika vikt istället. Lite knepigt, men jaja! Bara att prova :)
Träffade dessutom en annan tjej som också går civilekonomprogrammet, men i en annan klass. Kanske en blivande träningskamrat?

Jag känner mig väldigt nöjd med mig själv som tränat nu i alla fall, så jag tänkte synda med att baka en kladdkaka, men så slog det mig att R använde upp de sista äggen till middagen igår :( Vad göra?
R är föresten och tränar nu han också. Han bouldrar i klätterhallen. Själv tänkte jag inte göra något mer vettigt ikväll, utan krypa upp i soffan iklädd pyjamas och titta på TV tills R kommer hem och kan poppa popcorn (han poppar de bästa kastrullpopcornen). Jag kanske ska blanda mig en liten mjölkdrink? Mjukstarta inför imorgon ;)

Hoppas ni har en skön fredagkväll där ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med träning!!