fredag 12 september 2008

Äntligen uppe!

I några veckors tid nu har vi varit på väg att sätta upp filmpostern från Rocky Horror Picture show, men det har inte blivit av, så nu tog jag det i egna händer!
Jag använde en ram där glaset gått sönder, så den har inget glas, men det gör inget än så länge tycker jag. Huvudsaken är att bilden är uppe! Det har varit lite tomt ovanför soffan. Och så kunde jag täcka över en tjock skruv som stack ut ur väggen :) Därför hänger tavlan inte riktigt i mitten, men jag tänkte sätta upp något annat, litet till vänster på bilden. Vad tror ni om det?
(ja, jag har ett lite göra-klart-race just nu då vi ska få hit en massa folk imorgon, men det blir ingen gardinupphängning i kök och datarum!)

Nu får R komma hem snart så att vi kan försöka komma på någon upphängning för min Thundercats-poster i datarummet :)

Inga kommentarer: