lördag 6 september 2008

Det var inte örat

Jag fick tid 12.30 och det gick fort inne hos läkaren! 1,5 minuter tror jag att jag satt där inne. Han tittade på mina öron, som han sa var helt friska, sedan kollade han i min hals och konstaterade att jag har halsfluss. Så skrev han ut ett recept som jag fick hämta ut. Så med, läkarbesök och letande efter Apotek + uthämtning av medicin tog det 25 min. Helt acceptabelt!
Nu sitter jag och är lite illamående. Kanske av Kåvepeninet eller så är jag hungrig. Maten är på väg (vi beställde) och illamående är en vanlig biverkning, så det ordnar sig nog!
Ha en fortsatt bra lördag!

2 kommentarer:

Helen sa...

Vad skönt att det inte var öroninflammation, inte för att halsfluss är särskilt kul heller. Fast jag inbillar mig att halsfluss är bättre.

Fröken Fräken sa...

Hoppas att det nu blir ett stopp på all förkylnings-hosta-halsfluss-ont i öronen- problem som du har drabbats av. Inte visste jag att det var så sjukdomsframkallande att börja studera. Snart får du förhoppningsvis ägna dig åt lite pyssel igen!!