lördag 23 augusti 2008

Shoppat outfit

R och jag tog en tur ner på stan och nu tror jag att hela min outfit är grejad inför temafesten! :) STOR, svart afroperuk samt ett par runda rosa/gula små solbrillor inhandlades på en butik jag fick höra talas om igår på andra sidan stan, nämligen Guns Hobbybod. Mycket maskerad- och partysaker + att de är återförsäljare av Panduro. Och så är de grannar med en scrapbook-butik :)
Därefter åkte vi till Myrorna. Där hittade jag en kort, mörkbrun, armlös manchesterklänning. Är inte manchester 70-tal om något? När jag stog inne i provhytten så frågar R vad jag har för skostorlek och jag svarar 39. Då har han tydligen hittat ett par skor, men i storlek 38. Jag går ut och får se dessa otroligt underbara platådojor i svartsammet och stora spegel"paljetter" på! 50 spänn! Klart att jag måste prova och DE PASSADE!!! Så jag kommer i alla fall ha kvällens galnaste skor och största afro. Jag kommer bli hur lång som helst!! :D
Just nu håller jag på att ladda batterierna i min kamera, men jag ska fota alla ovan nämnda delar under kvällen.

2 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Ha ha, vilken utstyrsel!! Den måste du fota..

Hoppas att du hade roligt!

Kram Karin

Helen sa...

ser fram emot bilderna