fredag 15 augusti 2008

Nollning

Idag kommer jag och R knappt att hinna ses något, en sväng vid lunchen kanske om vi har tur. 2 mattelektioner samt nolle-fest är det aktiviteter som håller honom hemifrån. Ikväll är det Räkphesten :)
Jag ser fram emot när mina egna festligheter börjar. Från och med måndag har jag nolleaktiviteter varenda dag i 2 veckor. Och så har jag första tentan den 5 september. Det kommer bli tuffa veckor, mycket tuffa...

SCHEMA FÖR NOLLE-P 2008:
Mån 18/8: Upprop med Nollan. Biljettförsäljning för hela Nolle-P för 1100 kr.
Korvstoppning på Herrgårn (kårställe) tillsammans med de nya klasskamraterna.
Tis 19/8: Campusvandring.
Gasqueföreläsning.
Roomservice hos ÖF (överfaddrar) och därefter fest påHarry's (krog på stan).
Ons 20/8: ELINs (Linköpingsekonomernas förening) nollor gör stan osäker på Stadsbuset. Fest på Munchen Hoben (tror att R och jag har det tillsammans).
Tor 21/8: Efter Basecamp presenteras Nollan för Platå - ekonomernas andra hem (nattklubb + restaurang mitt i stan).
Fre 22/8: Ekonomisparken på NH (Nationernas Hus). Den första ekonomisittningen och här ska man klä sig snyggt!
Lör 23/8: Uppvärmning med I-nollan (ekonomer med internationell inriktning) därefter Fortes utedisco.
Sön 24/8: Sport é inte torrt! Oömma kläder rekommenderas. På kvällen är det togafest på Herrgårn.
Mån 25/8: Klassmys, återhämtning och samkväm.
Tis 26/8: Dags för den stora Temafesten! DISCOFEVER!
Ons 27/8: Flamman (jazzklubb och disco) - skaka rumpa och visa upp nyintränade dansmoves.
Tor 28/8: Lekar i Vallamassivet. Kvällen - Platå.
Fre 29/8: Faddermiddag.
Lör 30/8: Fri lek.
Sön 31/8: LA GRANDE FINALE i Kårallen (kårhuset). Storslagen sittning och man blir därefter en sann ekonometta.

Den 3/9 är det dessutom Kalasmottagningen på Cloetta center med Mando Diao mm.

Vad tror ni? Tur att man är ung :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj det där låter farligt ;D

Anonym sa...

Hoppas du får skoj!

Anna sa...

Låter som att du har att göra, synd man inte är med! Kram