torsdag 21 augusti 2008

Jag fick ett glas!

På Munchen Hoben säljer man ett "fåtal" (ca 700) ölglas storlek större som är lite av samlarobjekt på denna årligen återkommande fest. Folk står och köar i timmar för att få komma in och ha chans att köpa ett sådant. Jag hade sådan tur att när jag kom in på området så fanns det glas kvar! Naturligtvis var jag tvungen att köpa ett. 100 kr med innehåll. Inte så billigt kanske, men om man tänker att man får både glaset med tryck på + ca 1,5 liter öl så är det inte så farligt :)

R nöjde sig med en vanlig plastmugg, men fick känna lite på glaset han också :)

1 kommentar:

Malin sa...

Vad jävulskt surt att du har blivit sjuk.. Men du får krya på dig nu så du inte missar något med nollningen etc!

Vad tyckte du om bilderna jag tog på annika? :)

Så fort nollningarna och det lugnat ner sig för er tänkte jag komma ner någon helg om det är ok? :)