torsdag 21 augusti 2008

Det bidde värre

Min förkylning har blivit betydligt värre. Okej, det känns inte längre som att jag har ett öppet sår i halsen, men nu är jag hes, har en näsa som antingen är täppt eller rinnig om vartannat eller båda samtidigt. Jag är dessutom fruktansvärt trött och febrig. Jag sov en stund här på eftermiddagen, men det verkar inte hjälpt nämnvärt.
På grund av detta står jag över nollningen ikväll. Det skulle inte vara något särskilt, förutom öldrickning och därefter utgång till en av krogarna i stan. Jag passar då på att vila så att man orkar med Ekonominsparken imorgon. Vår första sittning där dresscoden är Kavaj/mörk kostym. Som kvinna blir det kortare klänning. Svart blir det för min del! Måste bara bestämma vad jag ska ha för skor... Som tur är blev morgondagens seminarium inställt, så jag "börjar" inte förrän 17.30 imorgon, med fördrink på Trädgårdsföreningen :)
R däremot är ute på nollning ikväll. Det var någon hemlig aktivitet ikväll, så han skulle kolla in det hela och se om det verkar skoj, annars skulle han komma hem till mig och se på film :) Innan han åkte så var han snäll och inhandlade nässprej, en påse chips och senaste Hem ljuva hem så att jag skulle ha något att roa mig med. Uppskattas!
Nu måste jag gå och snyta mig. Jag tror inte R uppskattar snor mellan tangenterna...

Inga kommentarer: