tisdag 1 juli 2008

Nya lägenheten

Tisdag morgon här i Linköping!
Jag tänkte bjuda på ett par bilder från lägenheten. De togs i söndags runt 10-tiden, efter att familjen åkt. Det är ingen direkt skillnad i kök och vardagsrum (lådkaoset är kvar), men i lilla sovrummet och "datarummet" har det blivit några förändringar. Vi sover till exempel inte på golvet längre :)
Bilder på detta kommer nog under dagen. Nu måste jag få i mig lite frukost!

Vårt lilla sovrum. Det syns inte så bra, men väggarna är limegröna strukturtapeter med en egenmålad vit fondvägg där det gröna lyser igenom. Här blir det nog en ommålning! R är sugen på grått, vilket jag tycker låter som en bra idé!
Nu har vi monterat upp våra sänga och placerat dem. Om det är den slutgiltiga placeringen vet jag inte ännu.


Vårt kök. Inget märkvärdigt förutom att det har hemska tapeter! De ska få ett eget inlägg :)

Flyttlådor i vardagsrum. De står kvar, fast några är öppnade :)
Här inne är väggarna beige med en röd fondvägg. De måste ha haft någon form av fondväggsfeber i den här familjen, men kunde inte göra det snyggt.
Soffan har kommit på plats här inne också. Skönt att ha någonstans att sätta sig förutom på köksstolarna utan sittdynor :) Eller, vi har ju haft en lyx och en budgetfotölj också.

Vårt datarum/kontor/gästrum/whatever. Här har nog den största förändringen skett. Mycket möbler har kommit på plats här inne. Här har vi även balkongdörren.

Det var det! Nu kurrar magen, så bäst att göra något åt det!

Inga kommentarer: