fredag 27 juni 2008

Sista rycket

  • Passerkort och jobbnycklar är inlämnade. Känns väldigt definitivt.
  • Lunch 12.00 med R på Wirströms. Vårt sista besök och jag ska njuta av min nyttigmacka!
  • Hem och böka med bilen för att göra plats för kattbur.
  • Packa det sista som vi nu inte behöver använda längre.
  • Stuva in alla resterande möbler i sovrummet.
  • Städa golv.
  • Resterande städ, som badrum, kylslåp och något hyllplan i något skåp var ogjort när jag gick i morse, men det tror jag R har fixat, samt sista tur till återvinningen (eller, badrummet tror jag hamnar på min lott!).
  • Ladda mp3-spelare samt bränna ett par mp3-skivor till bilen.
  • Packa övernattningsväskan klart för övernattning hos mamma och pappa.
  • Pizza till middag. Tyvärr har favoritpizzerian sommarstängt :(
  • Hämta lastbil 19.00
  • Packa möbler!
  • Stänga in katter (de kommer INTE bli glada!)
  • Däcka av ren utmattning eller ligga sömnlös av nervositet ute hos mamma och pappa.

Ja, det är väl ungefär så min fredag ser ut.

Det blir antagligen en liten bloggpaus nu fram till måndag, men då ska ni få rapport från flyttkarusellen och nya, osedda lägenheten! :)

Ha en underbar helg! Det ska jag :)

2 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Det lät som att du hade att göra tjejen! ja men skönt när allt är klart iaf, då kan du krypa upp i nån soffa o helgmysa! Ha en fin fin helg. (sängbordet blev turkost, tack för din fina idé) Ska använda den i ett annat projekt!

Fröken Fräken sa...

Oj, det var ju lite mer at göra än vad jag behöver tänka på med bara en veckas bortavaro.. jag kanske skulle ta och lugna ner mig då... hoppas att allt går bra!!