tisdag 17 juni 2008

Busy busy!

Så var det då tisdag. En dag närmare flytt och fortfarande lika stressigt :) Men det är lite kul också att det händer saker hela tiden! (ett uttalande som jag säkert ångrar om ett par dagar)
  • Jobb från strax före 7 till strax före 16.
  • Picknick-lunch med mamma och en arbetskamrat till henne i Stadsparken, bestående av grillad kycklig, grönsallad, frukt och en chokladbit :) Mycket gott!
  • På fikareasten blev jag (lätt)övertalad att gå och köpa en glass. Inte så nyttigt, men det är ju träning ikväll :)
  • Då R tillbringat hela dagen i Nordingrå hängandes på en klippvägg är det jag som får fixa maten, vegetarisk wok.
  • Tänkte försöka hinna med att slänga de blommor som inte ska med i flytten, samt sammanställa det sånghäfte vi ska ha på midsommar.
  • Blir upphämtad av mamma ca 18.00 för vårt body pump-pass.
  • Förväntar mig en smoothie av R när jag är nyduschad och fräsch.
  • Då det blev film igår efter träningen måste jag (vi) göra lite nytta ikväll. Packa lite lådor, helst rensa ett förråd.
  • Skriva lista för morgondagens veckohandling samt lista på vad R ska köpa på systemet inför midsommar, då jag inte hinner gå själv imorgon.
  • Och så måste jag ju inventera vad som behöver införskaffas inför midsommarfirandet.

Och sedan blir det onsdag :) Tur att det bara är en 4-dagars-vecka på jobbet denna vecka!

1 kommentar:

Malin sa...

Fullt upp alltså! :] pltsligt känns det som att jag inte har någonting för mig.