måndag 14 april 2008

You will never know!

Hemma och nyduschad efter veckans combat-pass.
Det är nog tur att Robert och jag inte går på samma träningspass. Jag är nämligen en sådan person som inte är sådär sexigt-svettigt-fitness-poster-snygg när jag tränar. Svettas som en idiot på combaten (vem gör inte det med den instruktör vi har!) och blir högröd i ansiktet. Inte sådär inoljat, snyggt svettig på en perfekt åretrunt-solbränna, utan att det rinner nerför tinningarna och över allt annars du kan komma på (och inte). Och jag blir inte sött rosig om kinderna, utan högröd á la gubbe som är på sitt första spinning-pass på 10 år för att glo på rumpor.
Som tur är hinner svetten sugas in i kläderna och ansiktsfärgen gå ner från pionröd till grisrosa innan jag är hemma, så Robert kommer aldrig att få se mig från min värsta sida. Glamourens baksida kommer aldrig att avslöjas!

Nu, ge mig min smoothie!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

FIck precis vea att vi ska spela kval i skelefteå på lördag.. vilket innebär att det itne blir någon utgång på fredag.. >.< Förhoppningsvis kanske det blir utgång på lördag istället.

Emma sa...

Hej!Kul att du hittat till min blogg!!=)Kommer kika in här fler gånger oxå=)Ha det bra, kram emmsan