måndag 14 april 2008

Going blonde?

Jag funderar på att bli blond igen. Go back too my roots så att säga (hårrötterna :P).
Jag gillar verkligen mitt röda, tro inget annat, men det är sånt jobb! Det måste färgas om i alla fall var tredje vecka annars börjar jag se lite väl tunnhårig ut (som jag typ gör nu) pga den ljusa utväxten. Och det kostar pengar och tar tid. Nu har jag ju hittat en färg som håller (någotsånär i alla fall) men vad spelar det för roll när det ändå måste göras om stup i kvarten?

Jag hade tänkt bli blond igen lagom till sommaren, men frågan är om jag inte ska göra det redan nu? Någon som kan hjälpa mig bestämma mig?
Kämpa med det röda ett tag till eller go blonde?

3 kommentarer:

Malin sa...

Du ser asbra ut i rött men jag tyckte det var riktigt läckert med blondt/vitt hår. :) det passade du verkligen i.

Fia sa...

Today I will buy some avfärgningsmedel!

Anna sa...

Blond helt klart! =)