torsdag 24 april 2008

Det är hans fel!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen! Jag ska skärpa mig. Jag tror det har att göra med att Robert är hemma hela veckan. Jag har svårt att sätta mig ner och få något vettigt gjort. Man kan ju bli avbruten när som helst! Och är R hemma så har jag inte direkt tillgång till datorn heller :P

Hade sista ordinarie dansträningen igår med linedancen. Avslutning 14e maj i annan lokal med fika och så är det dags att visa upp oss på Teatern den 18e. Glitter upptill. Känns underligt att inte ha så bra koll på danserna som jag brukar ha. När jag haft mina egna grupper så har de suttit i ryggmrägen, men inte nu! Och så har jag inte varit där varje vecka. Underlig känsla i alla fall... Jag ska sköta musiken denna gång också. Något som är sig likt!

Idag har jag hunnit med lite pluggande, ytterligare ett kapitel om Ekonomisk politik i en öppen ekonomi kvarstår innan jag kan lägga ner för dagen. Tänkte lägga in det under Rs träning, då man kan få lite lugn och ro :P
Röjde runt en aning i lägenheten i förmiddags också, då hyresvärden meddelade i tisdags att det skulle bli en visning här kl 12. Så vi väntade. Och väntade. Åt lunch och såg på ett House-avsnitt. Ingen kom. Fem i ett gav vi upp och gick ner på stan. Vi har inte hört ett pip från hyresvärden. Snacka om irriterande! Ställer de in eller blir sena så kan man kanske meddela nuvarande hyresgäst? Eller?
På stan så tog vi en sväng förbi bibblan, gick på Hemköp och köpte riven ost och så gick vi på systemet. Där skulle det inhandlas för helgens 30års fest och till valborg. Tur att man får både CSN och lön imorgon! :)

Väl hemma igen bytte jag om och tog mig runt min runda. Håller samma tid. Jobbigt som fanken. Jag går nog Vårruset runt tror jag!

Middag är tillagad och uppäten, fusk-spenatlasagne. Vi var så duktiga och gjorde 2 formar, så vi har en massa lådor i frysen nu :)

R har tagit sig an disken och jag ska bre ut mig i soffan och se på AFV.
Återvänder nog senare ikväll och skriver något roligare! :P

Inga kommentarer: