söndag 30 mars 2008

Tack!

till alla som firade mig på min födelsedag! Jag är så nöjd och jag blev så bortskämd!
Fikat räckte till och nästan sittplatserna. Varmt blev det, men även trevligt.
Och alla presenter. Som sagt, jag blev bortskämd. Nu tänkte jag skryta lite och lista det jag fick:
  • presentkort på IKEA x2 (min älskade lillebror är helt galen och gav mig ett presentkort på 2000 kr, vilket kommer användas till nya soffan. Fick även ett på 300 kr som gick åt igår :))
  • presentkort på Åhléns (ska nog köpa nya pyjamasbyxor) samt på Inreda och sånt (kommer troligen gå till inköp av blomkrukor)
  • pengar
  • minne till datorn
  • klocka på halskedja
  • drinkbok med 3500 recept
  • top från Zara samt ett vitt linne
  • duschcreme och lotion x2 i de märken jag ville ha
  • hårspray + mousse
  • mascara
  • tjocksockar x3 (har alltid på mig tjocksockar)
  • svarta vinglas
  • skräckfilm på DVD (bra gjort att hitta någon vi inte sett)
  • asläcker tesil + te
  • presentkort på flytt- och städhjälp
  • tulpaner samt ros i kruka

Jag tror att det var allt :D Som sagt, jag är såååå nöjd med min dag!

1 kommentar:

Malin sa...

Men fanns dom i svart? fan, jag ville ju ha i svart men hittade inte det. Jag måste ner och köpa ett till i både svart och rött tror jag.. Fodralen passar ju till nästan allt :)knäpp lite bilder på kläderna du köpte i Birsta jså ajg får se :]