måndag 17 mars 2008

Snart över

Nu har den här måndagen snart gått.
Veckans combat-pass är avklarat igen och jag sitter här nyduschad med en smoothie a la Robert.

Om vi ska sammanfatta dagen så kan jag nog säga att den varit riktigt bra. Lite tungt att kliva upp i morse (ska ha min första sovmorgon på länge till helgen hade jag tänkt :)). Kändes bra att komma på jobbet och träffa arbetskamraterna. De kommer jag att sakna när jag väl flyttat, men som det verkar kommer ett par av dem att ha vägarna förbi lite nu och då :) Biträdande chefen berättade att han kommer vara i Linköping den helgen vi flyttar, vilket han kanske ångrar nu ;) För det tog ju jag som att han erbjöd sig att hjälpa till med inflyttningen!

En annan kollega dissade vårt val av färdväg och tyckte att vi skulle ta E4an genom Stockholm. Det kan han ju glömma! Knappast att jag leder en flyttkaravan genom Stockholm en lördag, troligtvis eftermiddag och med ett par galna katter i baksätet. Nä. Vår flytt, vår färdväg. Vi vet att den funkar och vi vet hur lång tid den tar. Finns ingen anledning att rucka på det.

Strax är det dags för veckans dos av Design Simon och Tomas för att få lite inspiration till nya lägenheten + att Hundra Höjdare har premiär ikväll 21.55 :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Maaelin.blogspot.com är min nya blogg. Blev så fruktansvärt less på att det var så jävla svårt att fixa en ny design på blogg.se..

En önskelista håller på att skrivas just i detta tillfälle och kommer finnas på bloggen som du kan kolla in, men du köpte en julklapp till mig och jag ingen till dig så du behööver inte köpa något!!