fredag 14 mars 2008

Fredag, härliga fredag

Så var det fredag igen då.
Lika stressig som alla andr dagar varit på sistone.

Klev upp 8 och åt grötfrukost med Robert.
Därefter dags för plugg. Igen. Den här jäkla ekonomistyrningsuppgiften! Jag har fått en härlig spänningshuvudvärk av den nu! Men jag har faktiskt blivit klar med den! Väntar bara på lite hjälp från mina studiekamrater på om de känner igen de siffror jag fått fram, sen ska den skickas iväg!

Känner mig en aning stressad över skolan för tillfället. Har tenta om 13 dagar i internationell ekonomi. Och veckan efter det ska två uppgifter vara inne, en i redovisning och en i ekonomistyrning. Samma helg som högskoleprovet.
Har två kapitel kvar i internationella ekonomin att läsa den här veckan. Har idag + söndag på mig. Men jag måste även hinna ner på affären en sväng idag + att vi ska äta middag hos mina föräldrar och tillbringa kvällen antingen hos Roberts familj eller ev. med Malin.

Imorgon ska vi upp tidigt och åka till Hassela. Måste upp vid 6 om vi ska hinna vara där till 9. Som tur är för mina benhinnor ska vi bara åka halvdag. På kvällen lär man vara så mör att det enda jag kommer orka göra är att glo på Melodifestivalen i horisontellt läge i soffan.
Söndag ska nog kunna vikas helt åt pluggandet hoppas jag.

Det blev lite dravel och gnäll nu, men man måste få ventilera lite ibland :)
Nu, åter till böckerna!

P.S. Jag var bara 1 poäng från att få B på tentan. Fick 40/50 och 41 var B D.S

Inga kommentarer: