torsdag 28 februari 2008

Vill ha!

Jag har fått ett väldans shoppingsug efter inredningssaker och möbler nu när man börjar fundera på flytten. Det som är en aning jobbigt är att vi inte har en aning om ännu hur den lägenhet vi sen ska bo i ser ut + att man vill ju inte köpa en massa saker nu som ändå måste vänta i flera månader och dessutom kommer ta upp en massa plats i flyttlasset. Så jag får nöja mig med att tråna, leta och skriva listor :)

Något som jag vela haft en längre tid är en saccosäck, så det kanske blir en sådan i den nya, antagligen större, lägenheten. Gärna en sådan här från inreda.com:

180x145 cm för 2080 kr
Finns i en massa härliga färger, men jag gillar den gråa.

Den här lampan, Nightfly, skulle jag också vilja ha! Finns i två längder, 100 cm eller 145 cm och kostar 2250 kr resp. 2950 kr. Dyrt, jag vet, men man måste väl få drömma!
Även den finns hos inreda.com.

Inga kommentarer: