torsdag 28 februari 2008

Pjäxos

Nu har jag köpt pjäxor till mina blades!
Robert och jag tog en tur på stan och gick på InterSport och Team Sportias vinterrea och på Team Sportia hittade jag ett par pjäxor! 956 kr blev det. Helt okej tycker jag. Nu kan man ju ha dem ett tag och slipper tänka på böket med att hyra den dagen jag följer med till någon backe :) Men nu blir man kanske mer sugen på att åka då jag har all utrustning.

Min vilja att plugga ligger på ganska låg nivå för tillfället, men jag har klarat av ytterligare ett kapitel idag. Så duktig så. Ett kapitel kvar för att vara klar med veckans egenskrivna lässchema. Det vore ju faktiskt skönt att var aklar innan helgen. Man kanske till och med kan ligga FÖRE schemat? Ambitiöst? ;)
I och med att jag skrivit schemat själv så ligger jag antagligen efter egentligen, men men. Tentan är inte förrän om en månad, så det ska nog gå. Lite drygt att jag har så mycket att läsa samtidigt! Blir nog bra att börja läsa på program till hösten, så att man får lite mer struktur på det hela.
Så, ska man ta internationell ekonomi eller kanske en stunds surfande eller lite skönlitteratur? Svårt val, mycket svårt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. då kanske man kan få med dig till någon backe nästa vecka? ;) Jag funderar på att gå och sola imorgon beroende på när vi drar till Östersund. har du lsut att följa me dpå förmiddagen om det blir av? :)