måndag 11 februari 2008

Hundvakt


Roberts mamma ringde igår kväll och frågade om vi skulle vilja vara hundvakt om två veckor. Hon vet att jag älskar deras hundar, framförallt deras eurasier (vilka jag vill ha en valp från), så hon frågade om vi ville ta hand om minstingen Leia en helg då de är borta.
Det skulle jag jättegärna göra, men då vi inte vet om katterna kommer få ett frispel, så ska vi få låna henne några timmar typ till helgen för att se vad de säger.
Det är väl främst Stuffe jag oroar mig för, men det är bara lördag och söndag, så det tror jag att han överlever.

Varsågoda och njut över uppenbarelsen Leia. Bilderna är lånade från svärmors hemsida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om ni ska ta hand om henne så måste jag få komma och hälsa på! Kanske vi tom kan ta en långpromenad och snacka lite skit? :)

Miah sa...

Vilken liten sötis :)