måndag 18 februari 2008

Gårdagens shopping

Vi var ner till Birsta en sväng igår. Jag hade blivit lite less på att bara spara pengar hela tiden, så nu ville jag åka och shoppa. Och var faktiskt inställd på storshopping, men så blev det inte. Är faktiskt lite besviken på min shopping, men jag vet inte vad jag skulle ha köpt annars.
Shoppingen blev i alla fall som följer:

Biltema:
spolarvätska
ÖB:
kryddor och tuggummi
Lagerhaus:
badkudde
spaghettimått
Six:
en scarf på rean

H&M:
en ynka liten tröja
Indiska:
en stickad krage/halsduk/luva för halva reapriset (var för snål för att köpa den till fullt pris)

IKEA:
glödlampor till köket
blockljus
tårtfat

Lunch på A-Dong bestående av vegetarisk vårrullar
Semla och te på IKEAs restaurang

Visst var det inspirerande shopping? :) Som "tur" är så hittade jag ett par assnygga stövletter på Eurosko i förra veckan också. Naturligtvis på rean. Så istället för 499 kr betalade jag endast 150. Sånt gillas!

Nu måste jag återgå till mitt pluggande.

Inga kommentarer: