måndag 7 januari 2008

Ryggskott

Jg har antagligen ryggskott. Har kommit fram till det nu efter samtal medmina kollegor i fikarummet och snabb googling hos sjukvårdsrådgivningen. Detta faktum garvar Robert åt.
"Det är ju bara gamla människor som får ryggskott" *asgarv*
Jättekul älskling, verkligen......
jaja, det ska ju gå över på någon till några veckor (jippie) så det är bara att vänta ut. Ska ta och köpa mig lite smärtlindring på lunchen så att jag kan gå och träna ikväll i alla fall.

Det är sådana här gånger som jag verkligen önskar att jag hade ett riktig höj- och sänkbart skrivbord. Jag har ett gammalt med vev på vardera sidan och att krypa på golvet i en kvart för att få stå i en halvtimme innan jag vill sätta mig igen är helt klart inte värt det.

Hoppas ni andra har en smärtfri måndag!

Inga kommentarer: