måndag 14 januari 2008

Nu då?

Garderoben är klar

Lunch äten, dock till ett avsnitt Little Britain istället för Desperata husfruar, då Rober tinte laddat ner några nya avsnitt åt mig *morr* Jobbar på det nu!


Tenta skriven. Känns fortfarande riktigt bra. Har 5 till jag kan öva på. Tyvärr så är facit inskrivet i själva tentan av lärare, vilket jag upplever som både drygt och puckat. Men men, bra som repetition. Har gjort tre hitills.

Almanackan har anlänt ( så fin) och den är ifylld.

Det som nu återstår av måste-göra-listan är träning och middag. Tror jag skippar affären, då vädret är riktigt tråkigt.
Jag ska kanske ta och sätta mig och gå igenom alla papper som lagts åt sidan och ska in i pärmar. Alltid lika roligt!

Robert blev nyss klar med tentan, vilken han verkat klara utan problem. Skulle leta rätt på något att äta innan han åker hem, så jag kan kanske förvänta honom hemma vid 15 eller 16. Minst en och en halv timmes lugn och ro till med andra ord :)

1 kommentar:

Anonym sa...

yeah! :D tradera <3