onsdag 16 januari 2008

Irriterad

Bra dag det här....
Den här datorn kommer jag snart att slakta, då den hänger sig så fort man är inne och härjar bland filer, typ ska se på Desperate Housewives. Helvete...

Kollade min mail och fick beskedet att jag nu inte kommer kunna utnyttja de nya friskvårdsvillkoren. Så ingen betald träning för mig längre! Piss.

Och så börjar linedancen snart igen. Jag är inte direkt laddad, men jag har sagt att jag kan ha nybörjargruppen, då jag kan köra samma pass som i höstas och inte behöver göra något helt nytt. Men nu har tydligen jag och min "chef" missförstått varandra och hon tror att nybörjagrupp för mig är samma gäng som jag hade i höstas. Men hallå!? De har ju gått en sväng, de kan ju grunderna! Så jag måste alltså hitta minst 15 nya danser + musik + lära mig dem själv. När, var, hur då?

Jag är lite irriterad för tillfället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ordnar sig Fia, pappsen är ju med.

Kram

Anna sa...

Hej, han har röntgats i Huddik idag, behöver ingen operation som det såg ut ska få vara kvar på observation så får vi se...