lördag 19 januari 2008

Har så tråkigt

Jag är FRUKTANSVÄRT uttråkad för tillfället!
Klev upp strax före 9, åkte ut till mina föräldrar efter frukosten, är hemma igen så de skulle iväg och nu då?
Robert ligger och sover, tänkte ge honom en halvtimme till då han jobbade till 7. När han vaknar så kommer han vilja ha något att äta = jag måste laga lunch. Blir nog pasta och bacon.

Men resten av dagen då? JAG VILL GÖRA NÅGOT! Robert kommer vara seg och sitta vid datorn hela dagen antar jag. Men jag då!?
Pissigt väder är det ute också, så jag känner inte direkt för att gå ut och ta mig en promenad.

GE MIG NÅGOT ATT GÖRA!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haah alla åsikter e bra åsikter:D

Anna sa...

Ja du kan ju alltid hitta på massa onödiga frågor som vi kan ställa varandra i fyllan och villan på min fest =) lägg dom i en fin ask så kan vi dra därur!
Kram