lördag 19 januari 2008

Fuck Mittuniversitetet

Jag börjar två nya kurser på måndag. 1 är fortsättning i Nationalekonomin, 1 är helt ny i Företagsekonomi.
Kursen i nationalekonomin är helt ok, där är jag registrerad, har fått uppgifter osv.
Men Företagsekonomin.....
Jag har inte fått något brev med info, typ kursplan och så. Bara ett brev innehållande inbetalningskort till Kåren (tack).

Jag kan heller inte registrera mig på kursen. På den sida man ska göra den är den raden inaktiv och det står att jag inte är registrerad. Självklart inte när man inte kan trycka på något!!

Lyckades hitta ett schema för kursen där det bla. står att jag har 2 föreläsningar nästa vecka + att första tentan av 3 är vecka 8. Tack igen.
Så nu är det helt plötsligt 3 delmoment i kursen som ska innehålla 2.

Har skickat iväg ett litet mail till ansvarig lärare. Styr upp det här nu klantarslen! Tur att det är sista terminen för Miun...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh yes.. och som toppen över i:et , bråk. hur har din dag varit? :)