fredag 25 januari 2008

Fredagkväll

Klockan är halv sex, middagen är uppäten, disken omhändertagen och nu sitter Robert och jag vid varsin dator. Nördar!
Snart kommer vi förflytta oss till vardagsrummet igen och göra slut på den påbörjade flaskan med vin och under kvällens gång ska vi även se på Johnny Depps nya Sweeny Todd.

Jag trodde (i min enfald) att jag klarat mig bättre denna solning än förra gången, men icke. Solbränt plyte. Så snyggt!

Fick ett trevligt erbjudande av Malin och hennes P angående lördagkväll: discobowling! Självklart är vi på! Men först tror jag att de båda måste supas ner, de måste spela med fel hand + att de ska ha ögonbindel. Detta då de båda är proffs och Robert och jag klassas nätt och jämt in i kategorin Nybörjare.
Därefter tycker Malin att sällskapet ska bege sig hem till oss för att fira seger/dränka sorger och förlust hemma hos oss. Så morgondagen kommer bli tuff! Upp tidigt, föreläsning hela dagen och så parta med Malin. Och jag vet för väl hur de kvällarna, eller näramre bestämt mornarna brukar bli! :)

Blir bra det här.....

Någon som har några trevliga/otrevliga planer för helgen?

Inga kommentarer: