fredag 25 januari 2008

Fira lite

När jag var klar med mitt solande och bastande på badhuset idag så fick jag ett sms av Robert där han skrev att han fått resultatet av sin matte-tenta: 25 av 30. Bäst resultat i klassen. Grattis älskling!
Så jag tänkte att vi skulle fira det lite ikväll. Köpte en flaska vitt som ska avnjutas till kvällens glamorösa middag bestående av tacos + att jag för tillfället håller på att baka en blåbärs-cheescake. Första försöket, så vi får se hur det går!

Vi fick inga böcker idag = kan inte komma igång med pluggandet och det betyder även att födelsedagspresenten till Roberts bror som fyller år på söndag också är försenad. Det känns inte sådär jätteskoj att komma på kalas och säga "Vi har ingen present med oss nu, men vi LOVAR att den är på väg!" *suck*

Imorgon ska jag till Sundsvall på föreläsning 10-16, så då kanske det känns liiite som om att man gör framsteg i skolan.
Läste igenom en massa information om Redovisning och ekonomistyrnings-kursen och den verkar väldigt tuff! Men de har lagt ut en massa hjälpmedel, så det ska nog gå bra. Har första tentan redan om 4 veckor, vilket dock känns mindre roligt. Jaja, tar det då!

Och en sak till: jag kommer nog inte ha någon egen linedancegrupp i år, utan bara vara med och dansa. Måste faktiskt säga att det känns rätt skönt att slippa ytterligare saker som måste göras. Vi får se, vi får se....

Inga kommentarer: