fredag 16 november 2007

Kvällens fråga

Nu har jag en fråga som jag vill ha svar på: kan man ha en kort-kort paljettkjol på en 50-års fest?
Nu menar jag inte slutar vid knät-kort utan slutar-precis-nedanför-rumpan-thats-it-kort.

Vad säger ni? Eva och mamma, har ni några kommentarer?
SJälvklart kommer jag inte vara naken under, då skulle jag aldrig kunna böja mig en centimeter framåt, utan det blir guldleggins under.
Det blir ju ingen stel fest detta heller där folk går hem halv nio för att "det är ju en dag imorgon också", utan det här blir fest med stort F, E, S och T.
Kan man då klä sig som en 22-åring som ska på fest medans grabbarna har kostym, eller måste man hålla tillbaka lite och förlänga kjollängd och dylikt?

Lägger nog upp en bild om jag inte provar hela stassen allt för sent. Har provat kjolen och boleron nu. Snygga, men som sagt kjolen är kort-kort.

Dämpa min ångest och säg att jag självklart kan ha kort-kort!

Dags att fixa en Martini!

2 kommentarer:

Felicia sa...

Det tycker jag absolut att du kan ha eftersom du ska ha leggings under... blir lite annat då mot för tex strumpbyxor. Go for it girl! Synd jag missade dig på Birsta idag, jag var oxå där :) Kramar från Anna!

Fia sa...

Hej tjejen! Tack, då kör jag nog på det :)
Det var ju så fruktansvärt mycket folk i Birsta igår, så det var inte så konstigt att vi missade varandra :) Hittade du nåt skoj?