fredag 16 november 2007

Birsta: check

Nu är vi äntligen hemma. Utmattad värre...
Lillebror kan det här med shopping. Eller i alla fall med att få mig att shoppa :) Hittade ett par kängor i alla fall. När jag hade bestämt mig så visade det sig vara ett likadant par som brorsan redan hade :D
Köpte min första kort-korta kjol idag. En svart paljetthistoria. Jättesöt. Har inte provat den ännu dock. Köpte även en guldbolero. Tack vare brodern. Båda på H&M. Dessa två kommer kanske att ingå i den utstyrsel jag ska ha nästa helg då vi ska på 50-års kalas.
Var ju även tvungen att titta på matchande accesoarer, så det blev pärlor för hela bunten (inte äkta). Hade inga sedan tidigare. Låååångt halsband, armband och örhängen. Hittade även ett sött hårband i guldpaljetter. Matchar både kjolen och boleron.
Till allt detta har jag tänkt ha ett svart linne och mina guldleggins som jag köpte under mitt förra birsta-besök.
Ska prova det hela så får vi se!

Nu ska vi strax äta. Pepparbiff och klyftpotatis blir det idag. Blir säkert någon drink under kvällen också. Måste man nog ha om man ska stå ut med att Carola är med i Idol ikväll.

Have a lovely Friday night!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej det låter som att du har hittat riktigt läckra kläder blir det något foto,eller blir det en överraskning.Eva!!

Fia sa...

Jag kanske hinner lägga upp en bild.