tisdag 27 november 2007

Julklappar

Nu är jag klar med Roberts julklappar! Eller klar och klar. Jag har dem inte hemma allihop, men jag vet vad han ska få i alla fall!
3 julklappar blir det i år. En lite ”märkvärdigare” och dyrare, nämligen en *pip*. Jag har dessutom ordnat så att det följer med en *pip*, vilket jag då tycker är lite coolt! Gillar försäljningsstället mer och mer också, då de har studentrabatt. I like! J
Julklapp nummer två är tre *pip* som jag har *pip*. Måste dock kompletteras med *pip*, vilket är snabbt ordnat.
Den tredje och sista julklappen, som är *pip*, är egentligen inte så märkvärdig, men jag tror Robert kommer uppskatta den och ha nytta av den nu i vinter.
Sådärja! Nu har jag fått pysa ut lite. Jag har så jobbigt med att inte få säga vad jag har köpt! Och så är det en hel månad kvar. Gah!

Inga kommentarer: