tisdag 27 november 2007

Blades!

Jag har köpt blades! Ni vet, sådana där mini-skidor. Och mamma och pappa, ni kan ta det lugnt. Det blev ingen tusentalkronors-affär. Jag hade nämligen turen att snubbla över en annons på jobbmailen. Ett par blades för 200 spänn. Det är ju ingenting! Så jag har varit och hämtat dem precis.
Hade lite tur att jag fick dem. Mailade om dem strax efter 7 i morse och en annan tjej hörde av sig kvart i 8.
Så det kanske blir lite åka av i vinter då. Måste bara införskaffa ett par pjäxor.

5 kommentarer:

Katarina sa...

Wow...coolers! Har du testat att åka blades förut? Ser lite läskigt ut. Jag håller mig till min bräda.

Anonym sa...

Nice! Då kan jag alltså försöka övertala dig att följa med till hassela någon helg? :p /m

Fia sa...

Katarina: ja, jag provade åka i våras i Hassela. Hyrde blades där. Askul, men had efruktansvärt ont i benen :)

Malin: vi får väl se... :)

Anonym sa...

OK; då är ni klara för en resa till Hassela med oss i vinter igen.
//Tommie

Fia sa...

Det kan vi nog ordna :)