söndag 14 oktober 2007

Tjejfest

Var på tjejfest i fredags. Jäklar vad roligt det var! Anlände till kompisens nya lägenhet, bara några minuters gångväg från oss. Börjar med att sträcka vaden när jag tar av mig högra skon. Kvällen blir väldigt lyckad med god alkohol och roliga människor (kände bara värdinnan sedan tidigare). Av någon konstig anledning tog innehållet i mitt glas slut snabbare än de andras hela tiden! Så när det var dags att gå ner på skogen så kände jag att det var dags att ge upp. Jag skulle inte palla! Ringer Robert som ska komma och möta mig. Säger adjö till tjejerna ute på gården och börjar ta mig ut från lägenhetsområdet. Nu mår jag rätt bra, men är full som ett as. Ringer Robert och är helt bestört då jag tror att jag hittat en helt ny gata. Jag har ingen aning om vart jag befinner mig! När vi väl kommit fram till vart jag är, så märker jag att jag går mitt i gatan och är helt oförmögen att svänga! Efter stor ansträngning kommer jag upp på en trottoar, fortfarande med Robert i telefonen. Har dock fortfarande problem med att styra mina ben och är nära ett flertal gånger att braka ner i diket utan möjlighet att kontrollera mina rörelser, Knäpper ett par kort på vägen och har jätteroligt! Väl hemma, när Robert kommit ifatt mig med bilen, så mår jag inte lika bra. Jag blir liggandes på golvet en stund innan jag bestämmer mig för att gå på toa och försöka kräkas. Misslyckas totalt med att tömma min mage på alkohol, trots många försök! Sätter mig istället framför TVn med Robert, som tagit fram en hink, och beställer pizza från mini. Går och lägger mig utan att ha kräkts och vaknar pigg dagen efter. Troligtvis för att jag fortfarande var packad. Jag lade bla. gamla dagstidningen i en kökslåda istället för pappersinsamlingen (upptäcktes ett tag efteråt). Hade en asbra kväll, kände mig skitsnygg i mina nyinhandlade leggins och top från Gina Tricot!
På väg på kalas i nyinflyttade fotöljen (tidigare placerad i sovrummet)

Jag och Anna, värdinnan

Hemma, strax innan jag lägger mig på vardagsrumsgolvet