fredag 26 oktober 2007

Rapport

De ringde från NorrFoto och sa att min kamera är klar. Yes! Vi ska gå ner och hämta den strax, så fort Robert är klar i duschen. För en promenad får man väl ta trots att man tentapluggar?

Robert har läst och godkänt mitt PM idag. Så texten är väl klar, nu ska det bara finslipas lite till det yttre och bilagorna ska läggas till. Sen är det klart! Sweet!
Jag har nästan en fullständig sammanfattning för NEKen också. Känns riktigt bra. Det blir till att läsa den och räkna lite uppgifter fram till tentan.
I företagsekonomin går det SÅ TRÖGT!! Uppgifterna tar minst en timme att skriva. Varje uppgift behandlar ett kapitel i boken. Det är så frustrerande när man inte känner att det går framåt. Tur att det inte är nästa vecka som tentorna är.
Jag är dock inriktad på minst en omtenta. Två skulle inteförvåna mig. Men men, förhoppningsvis kommer det att gå bättre nästa sväng. Ska ju tenta makroekonomin första veckan i januari. Då har jag i och för sig bara en tenta att fokusera på också.

Jaja, nu är det fredag, carbonara till middag och Idol ikväll. Hade dessutom en jättemysig kväll i Sundsvall igår. Blev lite besviken på Lagerhaus, men de hinner bättra sig. Åt jättegod mat på en kinarestaurang och filmen var helt ok. Vi var hemma vid halv tolv.

Och pappa, sladden var inte under huven heller. Jakten fortsätter!

Inga kommentarer: